viernes, 9 de febrero de 2018

El professor de l’UJI Ramón Feenstra és nomenat membre del jurat de publicitat d'Autocontrol

Ramón Feenstra, professor del Departament de Filosofia i Sociologia de la Universitat Jaume I, ha sigut nomenat membre del jurat de publicitat d'Autocontrol per la seua labor docent en matèria d'ètica de la publicitat i les seues publicacions en el camp de l'autoregulació.
Autocontrol és l'organisme independent d'autoregulació de la indústria publicitària a Espanya. Està integrat per anunciants, agències de publicitat, mitjans de comunicació i associacions professionals i el seu objectiu és treballar per una publicitat responsable: veraç, legal, honesta i lleial.
Ramón Feenstra imparteix docència en la titulació de Publicitat i Relacions Públiques en la matèria d'Ètica i Deontologia Professional des del curs 2007/2008. Part de la seua recerca s'ha centrat en l'estudi sobre els sistemes d'autoregulació de la comunicació i l'ètica entre els quals es podrien destacar el llibre Ética de la publicidad. Retos en la era digital (Dykinson, 2014) així com l'article, publicat en co-autoria amb Elsa González Esteban, “Autocontrol: A Critical Study of Achievementsand Challenges in the Pursuit of Ethical Advertising Through an Advertising Self-Regulation System”, revista Journal of Business Ethics (Q1 de JRC en l'àmbit de Ethics).

Disponible en: http://www.uji.es/com/noticies/2018/02/1q/ramon-feenstra/

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Con el fin de evitar mensajes no acordes con las noticias o eventos publicados, los comentarios serán moderados por los administradores del blog.